Traducerile după T. M. pun aceste ultime două stihuri între ghilimele, ca fiind cuvintele supuşilor lui Cirus: Nu este Dumnezeu decât la tine; alţii nu există, nici un alt dumnezeu. În LXX, existenţa secvenţei pentru că nu permite o astfel de intervenţie. Sf. Chiril al Ierusalimului tâlcuieşte: Iată încă o mărturie asupra dumnezeirii lui Hristos! Citiţi acest text al lui Isaia şi vedeţi că Fiul este Dumnezeu, avându-L în Sine Însuşi pe Dumnezeu Tatăl. Acelaşi lucru, în esenţă, se spune la
Ioan 14, 11: Eu sunt întru Tatăl şi Tatăl întru Mine. Sau la
Ioan 10, 30, Fiul nu spune: Eu şi Tatăl Meu una sunt, ci : Eu şi Tatăl Meu una suntem, ceea ce înseamnă că noi nu trebuie să-I despărţim, dar nici să facem vreo confuzie în relaţia Tată-Fiu.